grudnia 18, 2014

Zawieszka

Coraz bliżej święta ja powoli kończę produkcję świąteczną. Dzisiaj chciałam pokazać zawieszkę świąteczną z ulubionym digi stempelkim. Zawieszka jest dwustronna i będzie zdobiła moje okno w kuchni. W środku są mikrokulki a digi stempelek wydrukowałam jako lustrzane odbicie , minimalna różnica jest tylko w ozdabianiu zawieszki, dodałam gałązki z owocami- ciemnoczerwone ,dostałam od mamy nie znam nazwy tego krzewu oraz gałązki z dziurkacza i kulki oszronione oraz ususzone gałązki pomalowane białą farbą. Zawieszkę posyłam na trzy wyzwania:

Wyzwanie #12 Studio75
Wyzwanie grudniowe Przyda- sie
Fifi Rifi : Zdobimy się na święta










użyte materiały : papier Przy kominku 01 : Studio75.pl, brokat Arctic : Scrapki.pl, mikrokulki :sklepik.na-strychu.pl, digi stempelek : Digi-scrap.pl, śnieg : Scrap.com.pl, owoce głogu oszronione :Rapakivi





dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


7 komentarzy:

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger