grudnia 21, 2014

Idą święta

Kartka wręczona więc mogę dziś ją pokazać Justynce bardzo się podobała. Dodałam suszone gałązki krzewu z owocami, suszone gałązki które pokryłam białą akrylową farbą, cudną sówkę którą dostałam od Moni , a w lewym roku szyszki za pomocą maski samoprzylepnej .

Kartkę posyłam na trzy wyzwania :
Rapakivi - Wyzwanie#36 z gościem, zainspirowałam się gałęzie, krajobraz zimowy i cudna sówka
Szuflada- Oszronione
Pracownia Rękodzieła Szok- Glitter









użyte materiały : papier Cozy Warm #3/9, owoce głogu :Scrapakivi, śnieg : Scrap.com.pl, brokat Arctic, papier : Scrapki.pl





dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


13 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, taka inna niż wszystkie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka zimowa i lekko mroźna :)) tylko szkoda, że lekkiego śniegu i mrozu brak jak na razie...

    OdpowiedzUsuń
  3. pod każdym względem piękna!
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zimowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie oszronione gałązki, kartka z bajkowej krainy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie bieli z delikatnym błękitem śliczna karteczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca, śnieżna sówka i gałązki - super połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka! Sówka była rewelacyjnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sowa skradła moje serce. Prześliczna ta karteczka, bardzo oszroniona :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie zimowa!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger