grudnia 16, 2014

Biała choinka

Choinkę zrobiłam z fantazyjnej włóczki i wyszła fantastyczna taka "włochata". Choinkę posypałam brokatem , dodałam  trochę śniegu także okno pokryłam śniegiem i brokatem. Karteczkę posyłam na trzy wyzwania
Skarbica Pomysłów: Bling, Bling
Diabelski Młyn: Diabelskie wyzwanie Z Cherry Craft-Choinka
Project Prezent: Jeśli święta to tylko z choinką






użyte materiały: papier Twing&Berry Collection : sklepik.na-strychu.pl, brokat Arctic : Scrapki.pl
śnieg: Scrap.com.pl, obrazek: kolorowyjarmark.pl, napis : Wikucha




dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

13 komentarzy:

  1. cudna karteczka !!!!
    ach cudna :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyslowa i bardzo, bardzo magiczna:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka z okienkiem do przeszłości... tajemnicza i wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza kartka i piękne drzewko :)))
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Diabelskiego Młyna z CherryCraft.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza ta choineczka. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy świąteczny wieczór! Serdecznie pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo włochata choinka :)
    P.S. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kartka, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! Dziękujemy za dołączenie do choinkowej zabawy Project Prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger