grudnia 10, 2014

"Różowe święta"

Kartka świąteczna w różowych kolorach i co Wy na to. Kartkę posyłam na dwa wyzwania:
Wyzwanie 13 - "Różowa strona jesieni "
wyrzuciłam kostką 2 oczka :wstążka, medium, perełki, brokat, ćwiek
 Scrap Shop - Świąteczne Bingo 
 wybrałam linie poziomą : dzwoneczki, śnieg, poinsencja








użyte materiały: papier Christmas Story 05: kolorowyjarmark.pl, śnieg , wstążeczka : Scrap.com.pl
ćwiek choineczka, dzwoneczki :sklepik.na-strychu.pl, brokat Arctic :Scrapki.pl, poinsencja: CraftBar.pl,

dziękuję za odwiedziny i komentarze :)













8 komentarzy:

  1. Super karteczka :) Zapraszam do mnie na candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, świątecznej w różu chyba jeszcze nie widziałam :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na różowo, także super :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w craftbarowm wyzwaniu. Praca przyciąga oko swą wymownością i delikatnością zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie kolorów, bardzo przyjemna kartka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca ! Dziękujemy za wspólną zabawę oraz udział w wyzwaniu Świąteczne Bingo w ScrapShop !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się podoba :). Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shopu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger