grudnia 19, 2014

Kartka z Mikołajem

Kartkę Block  robię po raz pierwszy fantastyczna forma kursik tu , którą łatwo można złożyć i wysłać. Kartkę posyłam na trzy wyzwania

Forma przestrzenna w świątecznym klimacie- Kolorowy Jarmark
#22 Wyzwanie u Szmeka - Świąteczna dowolność
Craft Szafa -  "Mikołaju Święty, przynieś nam prezenty.."









użyte materiały : papier Christmas Story 02, papier Świerszcz za kominem 05,  Christmas Story 07,  papier Ho Ho Holmes Opowieść wigilijna,  wykrojnik Serwetka II, : kolorowyjarmark.pl, wykrojnik Poinsencja, papier Ho Ho Holmes Skarpeta : sklepik.na-strychu.pl, poinsencja : CraftBar.pl




dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


9 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie wygląda taka forma :) bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku i wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) DT SZMEK

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście bardzo fajna forma, lubie takie "inności" - dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne !
    Dziękuję za wspólną zabawę -DT SZMEK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kartki w takiej formie nie robiłam jeszcze wcale. Muszę się chyba skusić bo Tobie wyszła rewelacyjnie. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFT SZAFY.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger