grudnia 01, 2014

A może taka...

Tym razem postawiłam na czerwień czy podoba Wam się taki zestaw kolorystyczny mnie tak . Za pomocą masek i pasty modelującej  zrobiłam tło , posypałam brokatem Arctic jest fantastyczny dobrze trzyma się podłoża. Kartkę posyłam na wyzwanie Craftowy Ogródek - Wyzwanie " Z Maską"z Trickart








użyte materiały: maska śnieżka, śnieg : Scrap.com.pl, maska , Perlen Pen Red : sklep plastyczny,
papier Opowieść Wigilijna : klorowyjarmark.pl, papier Czerwona kurtka, Skarpeta, wykrojnik serwetka : sklepik.na-strychu.pl, pasta modelująca, Poinsencja : CraftBar.pl, brokat Arctic : Scrapki.pl



dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

6 komentarzy:

  1. Świetna kartka i w dodatku w "jedynie słusznym' kolorze :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką kolorystykę, również w kolorze czerwonym:)Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba!
    Bardzo bardzo śnieżnie i świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorystyka mi też się takie czerwonawe podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, skromna i delikatna, a zarazem wyrazista i pełna smaku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger