grudnia 14, 2011

Święta Vintage

 Dzisiaj mam wizytę u onkologa , kontrola:( ale na poprawienie humoru dowiedziałam się, że otrzymałam wyróżnienie za kartkę w Digi-Scrap, cieszę się, że doceniono to co robię.
Wczoraj powstała kartka w stylu Vintage nie wiem czy na pewno spełnia te wymogi, ale wyszła taka. Kartka poleci na wyzwanie Święta Vintage -Scrap Market.



















materiały użyte: papier Red Holly, papier Mistletoe & Co. - Postcards, tusz distress: sklep Scrap.com.pl, die-cuts: CraftStore, wstążeczka, koronka sklep pasmanteryjny, ćwiek( gwóźdź do  tapicerki) Castorama




dziękuję za komentarze i odwiedziny:)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia :) Ta koronkowa choinka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Ciszę się, że zostałaś wyróżniona, bo uważam, ze robisz piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia, Sliczna kartka i pomysłowa choinka,
    Zapraszam do mnie na candy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!
    Śliczna ta koronkowa choineczka , świetny pomysł;
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna praca, dla mnie jak najbardziej vintage :) Bardzo podobają mi się takie koronkowe choinki, w zeszłym roku zrobiłam kilka kartek z podobnymi, tylko w bieli.

    Gratuluję zasłużonego wyróżnienia i trzymam kciuki za kontrolę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy wymogi są spełnione, ale wiem jedno: wyglada pięknie, szczególnie koronkowa choinka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronkowa choinka niesamowita! Całość bardzo przyjemna dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest PRZEPIĘKNA, stworzona w cudownym klimacie. Vintage na 100% i to w eleganckim wydaniu :)
    A za wizytę u onkologa ściskam mocno kciukasy i wysyłam mnóstwo pozytywnych myśli!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca...wspaniale tworzysz:))Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna kartka,
    dziękuję za udział w moim candy, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł i wykonanie! Bardzo ładna, pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger