grudnia 04, 2011

Choinka, choinka.......

Witam! Dopadło mnie lekkie lenistwo, ale już się wzięłam do pracy. Kartkę zrobiłam z resztek papierów Zimowa Bajka szkoda że nie kupiłam więcej bo super prezentują się kartki wykonane z tego papieru. Kartka wędruje na dwa wyzwania: Wyzwanie #17 - szyjemy, oraz  TREES TREES and MORE TREES!!!!















  
materiały użyte: papier Zimowa Bajka, papier Christmas Sleighing Song, Glitter Snow, tusz distress, dziurkacz gałązka sosny: sklep Scrap.com.pl, digi stemple Kościółek, napis Wesołych Świąt: digi-scrap.pl, dziurkacz: sklep Hopmart 

dziękuję za komentarze i odwiedziny:)

13 komentarzy:

  1. Piękna kartka, drzewka i śnieg jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, dużo pracy ale efekt wart tego nakładu, gratuluje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tak śniegu brakuje a u ciebie widze że pod dostatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy składaczek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i wydaje mi się, że bardzo pracochłonna kartka. Teraz także jestem w trakcie cięcia papierów Zimowa Bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kartka ;)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. A beautiful card. I love the tree. Thank you for joining us at Incy Wincy.
    Nikki F x

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zimowa karteczka, obrazek jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, taka dopracowana i dopieszczona detalami! Śnieg wygląda bardzo realistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, przemyślana, dopracowana, bajkowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka mroźna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia w Digi... Piękna kartka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger