grudnia 01, 2011

Fioletowa kartka świąteczna

Kartka świąteczna w innych kolorach niż się spotyka ja  poszalałam z fioletem w połączeniu z różowym i zielonym. Choineczka zrobiona według kursu tu, męczyłam się z papierem ponieważ miałam za grubą gramaturę ale poradziłam sobie.Origami jak dla mnie to nowość także tylko najprostsze formy mogę robić aczkolwiek nie mówię nie.  Kartka poleci na wyzwanie Szuflady#45, gdzie należy użyć takich kolorów
                            "FIOLETOWY...RÓŻOWY...ZIELONY i NUTKA BIELI..."



                                                          


 materiały użyte: papier kolekcja Zimowa Bajka, papier Christmas Sleighing Song, papier Marocco-Limete, die-cuts 3D, Glitter Snow, tusz distress: sklep Scrap.com.pl, dziurkacz:  sklep Hopmart, 
dziękuję za komentarze i odwiedziny:)

7 komentarzy:

  1. Wspaniała karteczka:) Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pasują mi takie kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa, kolory tez dobrane inaczej niz by sie kojarzyło ze Świetami, wyjatkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyszło. Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie Szuflady.

    P.S. I dziękuję za zamieszczenie banerka art-pearls i udział w candy ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna choinka:) Może i ja się skuszę na taką próbę;) a kolorki, wbrew pozorom, skomponowały się w bardzo fajny efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna, zupełnia inna, i bardzo świąteczna..ta choinka mnie zachwyciła:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger