grudnia 16, 2011

Santa Claus

Witam ! Bardzo  wietrzna pogoda, chyba dlatego dzisiaj  mam kiepskie samopoczucie.
  Wyniki u onkologa wyszły dobre- kontrola w marcu:) Przedostatnia karteczka świąteczna wyszła mi skromna, ale jestem zadowolona z efektu końcowego gdyż umieściłam digi stempel Mikołaja, który jest uroczy dostałam od Aditu. Kolor ecru wyszedł jak zółty ale to wina złego oświetlenia. Kartka poleci na wyzwanie #46 Szuflady 



a moja propozycja kartki










materiały użyte: papier wizytowy ecru, papier Winter Elegance-sklep Rapakivi, papier ecru Papermania, papier Wiosenne przebudzenie, die-cuts: CraftStore i wspomniany digi stempel Santa Claus



dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja mikołajowa karteczka i wcale nie jest skromna:) Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka świetna. Mikołaj patrzy tak zadziornie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że udało Ci się stworzyć karteczkę z moim Mikołajem, w tej aranżacji prezentuje się rewelacyjnie :]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger