grudnia 20, 2011

Ostatnie karteczki:(

Witam! Dzisiaj wróciłam od chirurga z założoną szyną gipsowa na reke.Także pokazuję ostatnie kartki , ktora zdazylam zrobic do poniedzialku bo mialam zamowienie. Przepraszam za pismo ale pisze jedna reka.
Corki nie zadowolone bo kuchnia nalezy do nich....
Pierwsza kartka jest dla mężczyzny oj trudno mi się robi kartki męskie, akurat pasuje na wyzwanie #20-warstwowiec na scrapki-wyzwaniowo


 
materialy uzyte:papier Boardwalk, papier Shells Item, Curio, karton, tusz Distress: sklep Scrap.com.pl, papier Soul Food Brave: craftstore.pl, samochod zdjecie z sieci.

Druga kartka zamowienie zlozone przez moja corke z okazji slubu dla kolezanki, ktora uwielbia skladaki wiec oto karteczka

jakosc zdjecia nie najlepsza bo robone zdjecie telefonem.


materialy papier Konfitura rozana, krysztalki w kleju lawendowe: sklep Scrap.com.pl, die-cuts Docrafts


dziekuje za komentarze i odwiedziny:)


koncze bo zaczela mnie bolec reka




  

13 komentarzy:

  1. Świetne prace! Bardzo dobrze poradziłaś sobie z trudnym męskim zamówieniem. A druga taka bogata w detale, cacuszko:)

    Bardzo mi przykro z powodu ręki, dochodź szybko do siebie, mam nadzieję, że gdy wszystko wróci do normy, znowu będziemy mogli podziwiać Twoje kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany! jestem pod wrażeniem tej drugiej! na pewno musiałaś się nad nią napracować, przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteluchy :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga kartka jest genialna, ma tyle detali, że aż nie wiadomo, na czym najpierw zawiesić wzrok :)) Z męską świetnie sobie poradziłaś :)

    Współczuję Ci bardzo, dla osoby scrapującej to chyba jedna z najgorszych rzeczy, gdy ręka jest niesprawna. Wracaj szybko do pełni sił! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też wróciłam z szyną na ręce! Eh, że też nie miałyśmy kiedy ;) męska kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że szybko pozbędziesz się tej szyny, a w święta dodatkowo odpoczniesz:)
    Karteczki wyszły super, widać ile pracy kosztowała Cię ta z okazji ślubu. Opłacało się bo efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, szczególnie ten składaczek - wydaje się bardzo skomplikowany do zrobienia....a tej ręce w szynie życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te Twoje! Można je podziwiać bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki - naprawdę nieźle poradziłaś sobie z "męskim klimatem" ; -)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger