listopada 02, 2012

Kartka świąteczna z okienkiem

Uwielbiam brać udział w wyzwaniach i dzisiaj pokazuję karteczkę którą posyłam na wyzwanie w UHK Gallery-Wieczorem
Kartkę zrobiłam z papieru Silent Night,  żal było ciachać.Okienko wycięte z pudełka po butach, pierniczki guziczki z zeszłego roku i śnieg sztuczny.
Dziękuję Wam za miłe komentarze i zapisy odnośnie candy które trwa na moim blogu.





 
materiały użyte: papier Silent Nights, polskie życzenia: Sklep Fifi Rifi, obrazek: Craftmania.pl
pierniczki-guziczki, śnieg Glitter Snow: Sklep Scrap.com.pl


dziękuję za komentarze i odwiedziny:)




12 komentarzy:

  1. Przepiekna karteczka! I brawo za pomyslowosc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest! Piękny klimat!

    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, pomysłowa i nastrojowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś tez zrobiłam karteczkę z okienkiem ale niestety nie wyszła mi tak cudownie jak Tobie.
    Urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, nieszablonowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, bardzo mi się podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna - ślicznie wyszło to okienko

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger