listopada 23, 2012

Gwiazda

Witam szybciutko pokazuję gwiazdę którą zrobiłam na wyzwanie #50-Ozdoba choinkowa w Skrapki.pl-wyzwaniowo- motyw gwiazdy (kształt pracy lub gwiazdki na pracy). Gwiazdę zrobiłam jako Shaker , baza to  karton oraz użyłam papieru Świerszcz za kominem dołożyłam brokat, w środku umieściłam tekturkę - płatek śniegu który pokryłam embosingiem białym, koraliki, cekiny sporo kostek 3D i oto moja ozdoba





 
materiały użyte: papier Świerszcz za kominem 01,05: sklep FifiRifi.pl, puder do embosingu, tusz do embosingu, tusz DistressInk-antique linen: Sklep Scrap.com.pl,












dziękuję za odwiedziny i komentarze:)





7 komentarzy:

  1. Witaj Wandziu. Cudowna dekoracja. Pamiętam, że w ubiegłym roku robiłaś podobną a ja byłam nią zachwycona.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna gwiazdka:)Bardzo podoba mi się płatek śniegu w środku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i pomysłowa z shakerem, który widać z obu stron :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna gwiazdeczka, taka romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, jakby oszroniona była :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger