listopada 19, 2012

WYNIKI CANDY:)

Witam pora ogłosić wyniki mojej rozdawajki. Dziękuję bardzo za liczny udział w candy, za odwiedziny i komentarze oraz za życzenia odnośnie mojego bloga jak i zdrowia bardzo bardzo dziękuję. Poznałam ciekawe blogi i Wasze cudne prace starałam się zostawić ślad na Waszych blogach a  u których nie byłam to przepraszam ale to z braku dostępu do komputera, był potrzebny córce. Nie wymagałam aby zostać moim obserwatorem ale się cieszę bo przybyło i teraz jest 200 osób :)
Ale się rozpisałam a raczej jestem oszczędna w pisaniu. Chętnych osób było 125

 

 




 losowanie za pomocą Randoma
a wylosowaną szczęściarą jest osoba o nr. 95
 

numer należy do



i ja sie ustawiam na szarym końcu i zapraszam również do mnie po cukierki:)

                                                               GRATULUJĘ:)

oraz  2 niespodzianki:)

        

Z miłą chęcią zapisuję się i ja:)


Dużo dobrego :) I ja się ustawiam w kolejce.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie...
evebellart.blogspot.com

   Gratuluję dziewczyny i bardzo proszę o adresy na maila czekam do środy.


26 komentarzy:

  1. Było blisko ;-)
    Serdeczne gratulacje dla zwycięzców!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję tym szczęściarom. tym którym się nie udało zapraszam na słodkości do mnie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Jak blisko byłam! Gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i podziekowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jeju naprawdę wygrałam nie wierze moje pierwsze wygrane cukierki HURAAAAAAAAAAAAAAA ale miły początek tygodnia gratulacje również dla pozostałych Wandziu bardzo bardzo dziękuje buziaki dla ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że to nie ja :). dziewczynom gratuluje, a Tobie kochana dziękuję za świetną zabawę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dziewczyny ;) szczęściary ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach! O mały włos do głównej nagrody!
    No cóż... trudno...
    Gratuluję zwyciężczynią i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    Dziękuję za zorganizowanie zabawy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuję za zabawę i gratki dla szczęściar ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Dziewczynom!!! Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściarom gratuluję ( bliziutko było :)) ) i serdecznie dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super :D Uwielbiam niespodzianki. Dziękuję :*
    Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę:) Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdraszaczam jak nie wiem ci i gratuluję Szczęściarom! Dzięki za candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie udalo sie tym razem ale moze nastepnym sie dua gratulacje dla zwyciezcow :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje za zabawę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger