sierpnia 15, 2020

Candy z okazji 10 Urodzin!

Witam!
Zapraszam na Candy z okazji urodzin mojego bloga . Nawet nie wiem, kiedy ten czas tak szybko minął , w listopadzie minie 10 lat. Bardzo Wam dziękuję za te wszystkie wspólnie spędzone chwile, przemiłe i serdeczne komentarze, które są nieocenione dla mnie:) Wielka przyjemność dla mnie, że będę mogła którąś z Was obdarzyć słodkościami: Bloczek Sweet Home, kolekcja Wigilijne drzewko, kolekcja Mint Rustic Christmas, baza albumowa, maska Cadence, koraliki, oraz coś jeszcze dorzucę ale to już niespodzianka:)




Zasady udziału w mojej zabawie:) 
·       organizatorem rozdania jestem ja i ponoszę koszty przesyłki
·       zostawić pod tym postem komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie
·       Do udziału zapraszam osoby aktywnie prowadzące bloga
·       nie biorę pod uwagę blogów tylko z Candy
·       proszę podlinkować tego posta u siebie razem z banerkiem
·       adres do wysyłki w Polsce (osoby mieszkające za granicą mogą uczestniczyć w zabawie pod warunkiem posiadania polskiego adresu)

Zapisy będą trwały od 15.08. - 20.09.2020 r. do północy.
Losowanie odbędzie się 21 września.

 Zwycięzca proszony jest o przesłanie danych do wysyłki wanda.borys@wp.pl
Życzę wszystkim powodzenia i mam nadzieję, że przyłączycie się do świętowania swoimi wpisami.



20 komentarzy:

  1. Wandziu serdeczne gratulacje z okazji 10 urodzin bloga :)
    Życzę Ci jeszcze przynajmniej kolejnych 10 owocnych lat, nieustającej weny i wielu pięknych prac.
    Z przyjemnością rozpocznę kolejkę chętnych do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaka ładniutka rocznica. Wandziu gratulacje wielkie z okazji 10 urodzin, zaglądam od dawna ale chyba nie tak długo :) Piękne nagrody przygotowałaś. Ja już u Ciebie dwa razy miałam wielkie szczęście, ale może i tym razem się uda. Banerek u siebie zamieszczę jutro. Pozdrowionka gorące Wandziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznie gratuluję, 10 lat to kawał czasu :)
    życzę kolejnych owocnych lat i zgłaszam chęć uczestnictwa w zabawie - Wpis przygotowany :) https://creatikon.blogspot.com/2020/08/candy-u-wandy.html
    Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. no serdecznie gratuluję, 10 lat to ogrom czasu! życzę Ci kolejnych cudownych lat twórczości i blogowania :) oczywiście zgłaszam chęć uczestnicwa, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję takiego blogowego stażu :) Ogrom czasu i kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wandziu gratulacje dla Ciebie :) Masz pokaźny staż :) Wspaniale nas inspirujesz, nie przestawaj :) Wygrałam już u Ciebie candy i była to ogromna radośc. Niech teraz ktoś inny się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 10 rocznicy i życzę wielu, wielu kolejnych :-) Twórz i inspiruj nas nadal :-)Chętnie się dołączę do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekada blogowania :) Piękny wynik! Gratuluję Ci takiego wyniku Wando :) Życzę Ci byś czerpała radość z tworzenia, nadal miała pełną głowę pomysłów i czas i zdrowie na ich realizację :) Serdeczne uściski!
    Z przyjemnością staję w ogonku po te piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna cyfra !!! Gratuluję 10 rocznicy bloga i życzę kolejnych twórczych lat :)
    Ustawiam się w kolejce po cukierasy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, przepiękny dorobek... Nic tylko podziwiać i gratulować :) Oby tak dalej!
    Chętnie i ja spróbuję szczęścia w zabawie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał. 10 lat to szmat czasu. U mnie na blogu to dopiero 10 miesięcy. Gratuluję Ci tej wytrwałości i życzę dalszej chęci do pracy. Z chęcią ustawie się w kolejce po te wszystkie skarby. Pozdrawiam gorąco a banerek zabieram do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 10 rocznicy! Piękna liczba, życzę conajmniej podwojenia jej i aby wena nigdy nie odchodziła! :)
    Zapraszam na mój blog, banerek już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tak pięknej rocznicy w blogowym świecie i życzę jeszcze wiele kolejnych. Z chęcią zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna okrągła rocznica! Gratuluję i życzę jeszcze wielu tak wspaniałych rocznic. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję jubileuszu, 10 lat to nie przelewki, to ogrom pracy. Życzę Ci byś wciąż była tak twórcza jak do tej pory. Lubię oglądać Twoje prace.
    Na cukiereczki od Ciebie mam chrapkę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje z okazji okrągłej rocznicy!!!
    Jestem trochę późno, ale chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 10 lat, to już sporo czasu w blogosferze :). Gratuluję i życzę kolejnych :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Zacna rocznica Wandziu, gratuluję i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze, wielu aktywnych obserwatorów oraz nieustającej weny twórczej. Z przyjemnością biorę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, okrągła rocznica Wandziu - serdecznie Ci gratuluję! Koło takiego prezentu nie można przejść obojętnie więc staję w kolejce - lepiej późno niż wcale:))) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy. U mnie taka rocznica za rok. Życzę ci byś nadal czerpała radość z tworzenia i abyś kolejne 10 tak pięknie nas inspirowała. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger