lutego 02, 2012

Ślubne pudełeczko

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w candy- niespodzianka.
Z okazji ślubu zrobiłam Exploding box który jest dodatkiem do kartki Tri-Shutter, która prezentowałam w poprzednim poście. Nie miałam wymagań od zamawiającej osoby więc zrobiłam w odcieniach różu. W środku umieściłam kwiatek dalia według kursu Asia3City na blogu Digi Scrap, robiłam trzy razy za każdym razem wyrzucałam do kosza i mówiłam już nie robię ale w końcu udało mi się zrobić wycięłam dziurkaczem z papieru czerpanego serduszka i sklejałam, podziwiam bo łatwo się nie robi. Pudełko posyłam na wyzwanie w Digi Scrap.








materiały użyte:) papier: CraftStore, nie pamiętam nazwy,  papier Victoriana:Fanny, tusz Distress Ink, dziurkacz gałązka, Glossy accents: Scrap.com.pl, pozostałe sklep papierniczy oraz napis z inicjały zrobiłam sama w Wordzie, cytat ślubuję pochodzi od Majki



dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

8 komentarzy:

  1. Dobrze, ze nie poddałaś się bo efekt końcowy świetny i wariacja z serduszkiem zamiast koła rewelacyjna...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu

    Asia3city DT Digi-scrap

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! A najważniejsze, że nie poddałaś się rzeczom martwym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, delikatne, szkoda, że nie fotki całości, ale domyślam się, że małe cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze pudełko, kwiatek wyszedł Ci śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe,piękne i pełne delikatności pudełeczko. Cudowne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko , wspaniale je wykonałaś. Całość cudownie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękne, wszystkie szczegóły bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger