lutego 13, 2012

ATC

Po raz pierwszy zrobiłam ATC-iaka, ale maleństwo ma wymiary 9 cm x 6,5 cm. Zrobiłam go na wyzwanie w  Kreatywnym Polu Wyzwanie '' Światowy Dzień Chorego - ATC"  z wykorzystaniem cytatu na temat choroby. Cytat pochodzi z książki Księga Aforyzmów a brzmi " Nie jest ważne co wywołuje chorobę, ale co ją usuwa"- Celsus Młodszy. Z postaci Die-cuts starłam wierzchnią kolorową stronę i potuszowałam Distressem, popaciałam farbą akrylową i oto mój pierwszy ATC-iak







materiały użyte: Grandma's Attic: Victorian Tapestry : sklep CRAFT4YOU , Die-cuts, tusz Distress Ink: Scrap.com.pl, papier czerpany, farba akrylowa: sklep papierniczy.


dziękuję za komentarze i odwiedziny:)

9 komentarzy:

  1. Świetny ateciak :) Uważaj, bo wciągają i na pewno nie będzie ostatnim ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na ATC ale bardzo mi się twój podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Ateciak!!!!

    Dziękuję za udział w zabawie - Wikucha z DT Kreatywnego Pola

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo udany ten pierwszy ateciak, coś czuję że nie jest ostatnim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój ATCiak to małe dzieło sztuki! Piękny! Dziękuję za udział w wyzwaniu i ciepło pozdrawiam :) - Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarze, macie racje Novinka i AsiaAp już mnie kusi do zrobienia następnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :)
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :D
    Pozdrawiam Kacper DT KP

    OdpowiedzUsuń
  8. Wystartowałaś z wysoko uniesioną poprzeczką - praca na poziomie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger