lutego 13, 2012

Kartka miłosna

Wytycznymi wyzwania nr.4  w Agateria jest zrobienie kartki w nietypowym kolorze bez użycia koloru  czerwonego i różowego. Moja propozycja kartki.






materiały użyte: papier Curio - Linen, papier Beach Bum - Shells , tusz Distress Ink, tusz zielony Latarnia morska , Glossy Accents, tusz do embossingu, puder do embossingu tag: Scrap.com.pl, stempel Oto jest miłość..Agateria, skrzydełka: SCRAPINIEC 


 Dzisiaj otrzymałam przepiękną kartkę walentynkową od Ani Brises , którą wygrałam na blogu inspiracje.scrap.com.pl.
Nie mogę się nacieszyć kartką cały czas ją dotykam, przewracam muszę odłożyć bo za chwilkę to z niej nic nie będzie.




dziękuję za komentarze i odwiedziny:)

9 komentarzy:

  1. Piękną walentynkę zrobiłaś :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzydlata walentynka śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu DT Agaterii

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna walentynka, pięknie się to wszystko komponuje! A kartka od Brises fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna skrzydlata kompozycja! Walentynki zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość uskrzydla - bardzo fajny pomysł ;D A kartka od Brises - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Twoja walentynka w tych nietypowych kolorach, a ten cytat to uwielbiam!
    Gratuluję też wygranej walentynki od Ani!
    pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest Twoja walentynka, bardzo mi się podoba zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger