lutego 07, 2012

Kartka wiosenna

Za oknem zimno, pada  śnieg a u mnie wiosennie a to dzięki wyzwaniu w Diabelskim Młynie gdzie liftujemy przepiękną kartkę  Joanny. W mojej kartce okienko  to kanwa z której powyciągałam nitki, aby tworzyły kratkę, dodałam przepiękną kalkę Country Estele, kwiaty i oto moja propozycja liftu kartki Joanny.






materiały użyte: kalka Country Estate Webster`s Pages, papier Victoriana:Emma, tusz Distress Ink, Glossy accents: Scrap.com.pl, papier Winter Elegance którym wykończyłam wewnętrzną stronę kartki: RAPAKIVI, pozostałe to kwiaty giełda

                                      kartka Joanny




dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

14 komentarzy:

  1. Piękna kartka i świetny pomysł na tło, na pewno wart zapamiętania! :) I kwiaty piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą kanwą to genialny pomysł, a kwiatki są genialne!!! sama robiłaś czy gotowce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i świetny pomysł z kanwą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, pomysł z kanwą bardzo mi się podoba, kartka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka z cudownymi kwiatami i bardzo pomysłowym okienkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ! Jak wiosennie. Super karteczki, jaka szkoda,że zapomniałam o tym wyzwaniu ;-(
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe i twórcze podejście do liftu, podoba mi się Twoja oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję z komentarze bardzo się cieszę, a kwiatki to gotowe róże, odkleiłam środek róży a to co pozostało - płatki gniotłam w rękach.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna karteczka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna kartka! podoba mi sie pomysl w okienkiem, i kwiatki przepiekne!
    dziekuje za udzial wyzwaniu na DM i zapraszam na kolejne :)
    pozdrawiam
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta Twoja różana kartka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta karteczka, bardzo podoba mi się przestrzenność i te kwiaty są śliczne:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger