stycznia 27, 2023

Serce

 Witam! Dziś chcę Wam pokazać serce wykonane techniką mixmedia na formie akrylowej. Użyłam patynę w płynie, tusze alkoholowe, galaxy Flakes, pozłotę deco. Środek metalowej ramki ozdobiłam kamyczkami koloru złotego.  Po wyschnięciu serce złożyłam i przykleiłam wyciski z masy, przykleiłam metalową ramkę,  kokardę, sznureczek oraz własnoręcznie zrobiony chwost. 

Serce posyłam na wyzwanie na blogu:

Wyzwanie cyklicznie " Miłość niejedno ma imię"







dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


7 komentarzy:

  1. Śliczne serduszko Wandziu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała bombeczka, aż kapie złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Przepiękne serce! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite serce! Piękna praca, idealna na wiele różnych okazji :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger