listopada 24, 2021

Zawieszka

Witam!

Na pewno zastanawiacie się już nad ozdobami świątecznymi. Robię kolejne zawieszki, które w tym roku znajdą się na choince. Sięgnęłam po różne media, m.in. farby akrylowe, Pouring Glaze, pasta woskowa, gesso, lakier postarzający tym razem spękania nie wyszły, heavy body gel. Tył zawieszki pomalowałam białą farbą akrylową i za pomocą maski i heavy body gel zrobiłam wzór śnieżynek, natomiast przód papier ryżowy Design by Aistcraft, delikatne chlapnięcia i przykleiłam akrylowy medalion. A efekt? Zobaczcie i oceńcie sami. Mnie się podoba. Zawieszkę posyłam na wyzwania :

MIXED MEDIA- baza plastik - edycja sponsorowana

Wyzwanie " W oczekiwaniu na..."








dziękuję za odwiedziny i komentarze :)



4 komentarze:

  1. to jest piękna ozdoba świąteczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszła ta zawieszka. Zimowe widoczki bardzo lubię :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu piękne... Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna i klimatyczna, będzie wspaniale zdobić choinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger