listopada 07, 2021

Bombka z widokiem zimowym

Witam!

Bombka, którą dziś prezentuje to jedna z pierwszych moich bombek, następne wkrótce pokażę. Oczywiście nie jest idealna i doskonała, ale jestem z niej zadowolona. Sklejkową bombkę ozdobiłam papierem ryżowym na jednej stronie zimowy motyw, spękania powstały za pomocą dwuskładnikowego preparatu do spękań Pentart, z drugiej strony przykleiłam wzór z serwetki. Bombka ma dodatkowo zawieszkę na górze ze sznurka. Inspiracją powstania tej bombki jest moodboard na fb i tam  zgłaszam swoją pracę :

Old Fashion Ribbons 





dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


9 komentarzy:

  1. Piękna zimowa praca Wandziu trzymam kciuki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, świetnie wyglądają spękania.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta Twoja bombka. Czekam na więcej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wandziu super Ci wyszła ta bombka. Generalnie bardzo lubię zimowe widoczki ale przyznam się bez bicia ze takie piękne spękania to mnie nie zawsze wychodzą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger