kwietnia 06, 2021

W dniu imienin

Witam!

W nocy padał śnieg, jak pięknie jest, biało w kwietniu :) Dziś chcę pokazać kartkę imieninową, która powstała na wyzwanie HOPlandia na fb, inspiracją była kartka wykonana przez Dawid Trzepior. Paluszki sparzyłam hehehe , ale trzeba obejrzeć filmik gdzie Dawid zwraca na to uwagę. Kwiaty wycięte wykrojnikiem z papieru czerpanego i barwione tuszami żółty i czerwony, tekturową ramkę pokryłam farbą akrylową,  napis potuszowałam tuszem Distress Ink Vintage photo i  Varnish 3D. 








dziękuję za odwiedziny i komentarze :)






10 komentarzy:

  1. Śliczne kwiatuszki! Bardzo lubię te stemplowane przeszycia na kartkach, a sama zapominam o swoich stempelkach 😀 Pozdrawiam poświątecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wandziu- pięknie wyszła! Właśnie mam ją na tapecie;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i pięknie ukwiecona karteczka Wandziu. Przesyłam cieplutkie, poświąteczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, jak zawsze Wandziu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wandziu przecudnej urody karteczka, ja już tez zrobiłam dwie z tej serii i tez z lakka poparzyłam paluszki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna, a gdzie można ten filmik oglądać ? Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wandziu karteczka cudna, warto było poparzyć palce (mam nadziej, ze niezbyt mocno). :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger