kwietnia 23, 2021

Urodziny 80 lat

Witam!

Pogoda nas bardzo rozpieszcza :( u mnie pada śnieg z deszczem i gradem, zimno. Nie wiem czy moje pomidory wytrzymają na parapecie, miałam je hartować i czekam na piękną pogodę. Dziś chcę Wam pokazać bardzo kwiecistą kartkę, jubilatka uwielbia kwiaty. Kartka powstała z papieru z kolekcji Love Letters, tekturkę SnipArt potuszowałam i pokryłam Glossy Accents, dodałam papierowe kwiaty i suszone różyczki, kartkę posyłam na wyzwania :

Wyzwanie #67 Dowolne z tekturką

Wyzwanie " Kwieciście "








 Nie lubię się chwalić, ale ostatnio wygrałam nagrodę od  Joanny - Zębianka był to konkurs urodzinowy Art Piaskownicy 


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


9 komentarzy:

  1. Piękna kwiatowa kartka, na pewno oczaruje jubilatkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i piekne podarki dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowwww!!!Cudna kartka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, podoba mi się jak wytuszowałaś tekturki.
    Moje pomidory też łapią ciepło słońca na parapecie. Wiosna w tym roku nie kwapi się z wysokimi temperaturami.

    OdpowiedzUsuń
  5. w tytule posta 80 a na karteczce 60....piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, świetnie wykorzystałaś tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, elegancka i pięknie ozdobiona :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger