grudnia 06, 2019

Kartka z bombką

Witam!
Dziś przygotowałam kartkę na papierach Jolly&Bright z przepiękną bombką kaszubską, którą zembossowałam, posypałam brokatem, dodałam owoce głogu, wycięte listki, wstążeczkę i Poinsecje z kalki , którą oprószyłam brokatem. Kartkę posyłam na wyzwanie :

Wyzwanie z Gościem #86
wybrałam linie: papier gwiazdki, brokat, wstążka





Użyte materiały : papier Jolly&Bright 2/6, 5/6
baza, brokat irys biały, bombka kaszubska nr 2, owoce głogu:


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

12 komentarzy:

  1. Niezwykle urokliwa karteczka. Miłego weekendu Wandziu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Wandziu.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna świąteczna kartka!powodzenia w zabawie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycająca kompozycja <3 dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście- delikatna i pełna uroku!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna taka delikatna, świetny pomysł z kalka i brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ,delikatna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prześliczna i cudnie się skrzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna kartka i cudowna poinsecja:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger