grudnia 23, 2019

Christmas Shadowbox

Witam!
Dziś chcę pokazać ostatnią świateczną pracę tym razem zrobiłam Shadowbox z ledowym oświetleniem. Shadowbox  zrobiłam z papieru, w środku umieściłam oświetlenie ledowe, tło powstało za pomocą maski i gessa , które oświetliłam , dodałam wycięte domki, które powstały za pomocą maski i gessa i pochlapałam Splashem!. Boki pomalowałam gessem, Glitter Snow, dodałam małe kamyczki a na koniec całość oprószyłam brokatami oraz ułożyłam kompozycję z Poisencji i gałązek. Swoją pracę posyłam na wyzwania:







 użyte materiały : Zestaw do kartek Ligh up: zielonekoty.pl, Splash!Iridescent white glitter, Gesso white : 13arts.pl, maska Śnieżynki Snip Art


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


13 komentarzy:

  1. Magiczny! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny :) wesołych,błogosławionych Świąt Wandziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia Świąteczne dla Ciebie i Twojej Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia Świąteczne dla Ciebie i Twojej Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najwspanialsze dla Ciebie i Twojej rodziny na te święta! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały, magiczny :) Cudownie ośnieżony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful! Thank you so much for playing with us on 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, zimowo i klimatycznie 😍 Dziękujemy,że bawisz się z Art-Piaskownicą😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowa i nastrojowa praca :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger