listopada 29, 2019

Zimowy krajobraz

Witam!
Czy tęsknię za takim krajobrazem powiem szczerze że tak, lepiej się czuję. A dziś chcę Wam przedstawić kartkę Magic rain shakers. Jak na pierwszy raz wypadła dobrze. Wszystko wycinałam ręcznie, odbiłam na kalce choinki i gałązki które zostały zembossowane , zrobiłam malutkie kwiaty bawełny, jako środek zmielony anyż, który przykleiłam za pomocą Glossy Acents, Poinsecja wycięta nożyczkami z papieru czerpanego a wokół dodał ramkę z gwiazdek, ale musiałam pociąć dopasowująć do mojego okienka a na koniec oprószyłam brokatami. Kartkę posyłam na wyzwanie:




użyte materiały : puder do embossingu, tekturka gwiazdki : agateria.pl



dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

13 komentarzy:

  1. Śliczna! Wspaniale wygląda wianuszek śnieżynek. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten pejzażyk ! Te koraliki na nitkach wspaniale zdobią :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och pięknie, i te koraliczki :)też tęsknie za śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że wyszła idealnie :) Widziałam już ten typ kartki i uważam, że Twoja jest prześliczna 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kartka, a pomysł z tymi koralikami genialny! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo urocza śniegowa karteczka. Dziękuję że bawisz się z Filigrankami. Karolina Klaus z DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne błyskotki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek. Pozdrawiam, Malwina z DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, taka mroźna:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, piękna zimowa praca! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa. Powodzenia! :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger