listopada 26, 2019

Świecąca latarenka

Witam!
Uff zrobiona kartka nie będę mówiła za którym razem zaczęła działać i oto moja pierwsza kartka świecąca a efekt sami oceńcie, napewno powstaną następne. Wybrałam zestaw z wyłącznikiem, Led umieściłam tak aby tylko świecił w latarence. Kartka powstała z papieru z kolekcji Feeling Frosty, Poinsecje wykonałam za pomocą wykrojnika z kalki technicznej, dodałam listki z papieru i kalki technicznej oraz zestaw do kartek Light Up. A na koniec oprószyłam brokatami. Kartkę posyłam na wyzwanie :










Użyte materiały : zestaw do kartek Light Up (wariant2) : zielonekoty.pl, papier Feeling frosty: tekturkowo.pl


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

13 komentarzy:

  1. Wow... Przecudna karteczka Wandziu. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda, niesamowity pomysł Wandziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita jest ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wandziu rozumiem Twoje rozterki , my z Madzią chyba ze 3 godz montowałysmy pierwszą kartke, To wcale nie takie proste, żeby wszystko dobrze zmontować i jeszcze zeby się nie przerwały przewody. Efekt wspaniały, radość jak działa- wielka :) Brawo Ty !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała prace- uwielbiam wszystko, co świeci:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca! Podziwiam technicznie i artystycznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ją już skończyłaś to ile czasu siedziałaś i naciskałaś światełko?
    My z Agą nie mogłyśmy się powstrzymać , taka to frajda i satysfakcja :)
    Karteczka wyszła Ci fantastycznie. Lampion to piękny motyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na poczatku to sprawdzałam czy świeci bo miałam problem, a teraz zaświecę i wyłączam bo ja zrobiłam z wyłącznikiem :)

      Usuń
  8. To my miałysmy większy zaciesz-paluszkiem cyk świeci-nie świeci-świeci-nie świeci...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna :) Ze światełkiem prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna karteczka, motyw latarni wykorzystałąś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger