lipca 21, 2019

Shaker Box- kurs

Witam!
Jeśli nie posiadacie gotowej bazy na Shaker Boxa to kursik, który dziś przygotowałam napewno będzie przydatny tak więc zapraszam. Do wykonania potrzebujemy:
papier scrapowy lub karton
  koło wycięte - 9,5 cm
pierścień z falbanką - 10 cm
"szybka" ze sztywnej folii  tej samej wielkości co koło
pierścień  z tekturki 
kosteczki 3D - 3mm
wypełnienie - mikrokulki, cekiny serduszka
tekturka Aniołek 
klej Magic


Na brzegu wyciętego koła przyklejamy kosteczki 3D , jeśli wyjdzie Wam nie równo to pierścień z falbanką musi mieć szerszy brzeg żeby zamaskować kosteczki ja dodatkowo zamaskowałam pierścieniem z tekturki który ozdobiłam papierem scrapowym. 



 Do środka shaker boxa przykleiłam zembossowaną tekturką


następnie ostrożnie wsypujemy cekiny i mikrokulki i przyklejamy szybkę do kosteczek 3D ja daję jeszcze kropki kleju na kosteczki.


 na folię przykleić wycięty pierścień z falbanką oraz  mniejszy pierścień z tekturki , ktorą ozdobiłam papierem scrapowym


 A tak prezentuje się Shaker Box na kartce.


Kurs na Shaker Boxa posyłam na wyzwanie :


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Świetna instrukcja! I bardzo gustowna kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, świetny kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurs, kartka wyszła pięknie Wandziu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik! Do tej pory robiłam inaczej, ale ten sposób mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kurs Wandziu i bardzo ładna karteczka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny kursik! Super pomysł. Dziękuje za udział w Linkowym Party DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kurs na shaker boxa. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten rodzaj kartek. Pięknie zawsze wyglądają takie okienka z cekinami lub koralikami. Kursik bardzo przydatny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger