czerwca 21, 2019

Urodzinowa rozdawajka

Witam!
Chciałabym w dzisiejszym dniu ogłosić zabawę. Mam powód do rozdania przydasi, mam urodziny i imieniny  oraz aby wylosowanej osobie sprawić radość. Kto mnie zna wie że jeszcze coś dorzucę :)
Co Wy na to, czy są chętne osoby :) 


Zasady :
- organizatorem rozdania jestem ja i ponoszę koszty przesyłki
- zostawić pod tym postem komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie
- nie biorę pod uwagę blogów tylko z Candy
- proszę podlinkować tego posta u siebie razem z banerkiem
- jeśli nie jesteś moim obserwatorem, miło mi będzie jak dołączysz do mojego grona:)
ale nie jest to warunek konieczny, choć miło mi będzie Was poznać bliżej:)
- adres do wysyłki w Polsce ( osoby mieszkające za granicą mogą uczestniczyć w zabawie pod warunkiem posiadania polskiego adresu)

Zapisy bedą trwały od 21.06. do 10.07.2019 r. do północy. Wśród wszystkich spełnionych zasad w dniu 11 lipca wyłonię szczęśliwego zwycięzcę. Zwycięzca proszony jest o przesłanie danych do wysyłki wanda.borys@wp.pl
Czekam 3 dni na zgłoszenie się potem wybieram kolejną osobę.
Zapraszam do zabawy :)


17 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział w Twoim Candy.
    Z okazji urodzin i imienin życzę Ci dużo zdrowia pomyślności, dużo szczęścia i radości.
    Niech marzenia się spełniają i sił Tobie dodawają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wandziu z okazji imienin i urodzin życzę Ci wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w życiu oraz spełnienia nawet najskrytszych marzeń.
    Oczywiście jestem chętna na słodycze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wezmę udział w zabawie, zaraz zabieram do siebie banerek ;) Pozdrawiam letnio! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z okazji urodzin i imienin wszystkiego dobrego, dużo zdrowia i samych pięknych chwil w życiu ;)

      Usuń
  4. Wandziu życzę Ci wszelkiej pomyślności i Bożego błogosławieństwa. Z przyjemnością biorę udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samych dobrych dni Wandziu i samych dobrych ludzi w koło :) z przyjemnościa stanę w kolejce po Twoje cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Wando, niech Twoja rękodzielnicza droga będzie pełna ciekawych zakątków i niech obfituje w skarby odkrywane z kolejnymi krokami :)
    Wszystkiego najlepszego :)
    Z przyjemnością dołączam do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z okazji podwójnej uroczystości czyli urodzin i imienin zasyłam moc cieplutkich życzeń. Zdrówka, szczęścia i nieustającej weny twórczej :)
    Zapisuję się i ja na Twoją rozdawajkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wandziu wszystkiego najpiękniejszego w życiu z okazji imienin i urodzin. Jakie cudne kwiatki, zapisuję się do zabawy zaraz dodam banerek na stronie. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech się spełnią Twoje pragnienia i marzenia Wandziu. Dużo zdrówka i szczęścia Ci życzę.Dziękuję za Twoją obecność na moim blogu, a do zabawy chętnie się przyłączam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne życzenia z okazji urodzin - niech spełniają Ci się marzenia!!! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wando, Wando... wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i imienin :D
    zapisuję się również do zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę ci radosnych dni przez cały rok.
    Do zabawy zapisuję się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce, wszystkiego najlepszego z okazji imienin i urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę wszystkiego najlepszego z okazji podwójnej uroczystości i zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Podwójne życzenia na te wspaniałe okazje! Twórczych chwil i uśmiechu na codzień!! Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro i urodziny, i imieniny, to wszystkiego dobrego! Zdrowia, szczęścia, radości i spełnienia marzeń 🙂
    Także przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger