grudnia 13, 2018

Zawieszka z shaker boxem

Witam!

Jak przygotowania do Świąt ? Ja dziś zrobiłam pastę z daktyli do ciastek arabskich Ma'amoul, oraz zawieszkę Shaker z gwiazdek. Gwiazdki wykrojnikowe po sklejeniu ozdobiłam . Następnie oprószyłam śniegiem, brokatem i kamyczkami, do środka włożyłam gwiazdki i mikrokulki. Zawieszka jest ozdobiona z obu stron.
Pracę posyłam na trzy wyzwania.













 użyte materiały : Winter Dream 01: odadozet.sklep.pl, wykrojniki gałążki, Poinsecja : sklepik.na-strychu.pl,



 dziękuję za odwiedziny i komentarze :)




21 komentarzy:

  1. Świetna ozdoba! Przepiękna, tak wspaniale się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka Wandziu, to znakomity pomysł na dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wygląda teka ozdoba :) o tych ciastkach nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na ozdobę, pięknie wyglada ta gwiazdkowa zawoeszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna zawieszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ładna i zarazem delikatna zawieszka...:) Pozdrawiam Wandziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna zawieszka,super ozdobiona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna praca, każda gwiazdeczka dopracowana. Brawo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna i subtelna świąteczna ozdoba z shakerem:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna i na pewno pracochłonna ozdoba. Na pewno pięknie się prezentuje jako girlanda gdzieś na ścianie :) Dzięki za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam w imieniu dt sklepu Od A do Zet oraz życzę spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny u mnie! Zapraszam w wolnej chwili znowu, a ja się też chętnie porozglądam ;) Mega piękne zdjęcia, które przyciągają uwagę od pierwszego momentu wejscia na bloga bardzo zachęcają do dalszych odwiedzin

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudna jest! Świetny pomysł na ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna zawieszka, Wandziu! Jak ja uwielbiam shakery! :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna jest ta zawieszka, świetna dekoracja świąteczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger