grudnia 06, 2018

Cicha noc

Witam!

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę w biało-granatowej kolorystyce. Do wykonania tej kartki zainspirował mnie moodboard:  kolory, ptaszki, płatki śniegu, mróz oraz klimat. Tło kartki wykonałam za pomocą maski i tuszy oraz gessa. Ptaszki, latarnię potuszowałam i pokryłam Glossy Accents. Na gesso przykleiłam kamyczki, mikę flakes , parę chlapnięć tuszem Splash! a na koniec  posypałam brokatami . Kartkę posyłam na trzy wyzwania :





użyte materiały : papier Winter Song-06 : odadozet.pl , gesso białe 13arts, mika flakes 13arts, tusz biały Splash! 13arts : essyloresy.pl, maska choinki : zielonekoty.pl





dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

17 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka Wandziu, pięknie się skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka, ślicznie się mieni.:) Pozdrawiam Wandziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały zimowy nastrój :) takie białe Święta mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca aż by się chciało takiej zimy.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Ta kartka jest przepiękna! Dziękuję bardzo za udział w zabawie Three Wishes, pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna! Jak pięknie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zimowe klimaty !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna świąteczno-zimowa kartka. Zmrożona i lśniąca. Rewelacyjny efekt!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca. dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Three Wishes.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo klimatyczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful card!!! wow! Thanks for joining us at the 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy zimowy obrazek. Dziękuje za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great card! Thank you for sharing your creativity at 13arts!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger