listopada 18, 2018

Wyniki Candy !!!

Witam!

Serdecznie dziekuję tym, którzy odwiedzili mój skromny kącik i zostawili tyle przemiłych słów i cieszę się, że kilka osób zdecydowało się wziąć udział w zabawie. 
Czas na ogłoszenie wyników i tak w losowaniu szczęście uśmiechnęło się do:

Nagroda główna





Nagroda pocieszenia poleci do: 



niespodzianki do :




                                                                 

Serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że cukieraski przypadną do gustu :) 
poproszę o kontakt na @. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wspólną zabawę. Pozdrawiam 



18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wygranych, a Tobie Wando dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dziewczyny. Cóż...jeszcze kiedyś i mi się poszczęści, musi :)
    Pozostałych na pocieszenie zapraszam na moje Candy, może u mnie Wam się uda:
    https://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jaka miła niespodzianka.:) Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn :) dziękuję za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Dziewczyn :-) Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję wszystkim zwyciężczyniom!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla dziewczyn, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacie ale super i niech ktoś mi powie, że 13 -ka jest pechowa :) Cudownie ale się cieszę, gratuluje dziewczynom i bardzo bardzo dziękuję Wanda :) odezwę się e-mailowo. Pozdrawiam gorąco Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Dziewczyny! Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę Wandziu, już piszę kontakt i już ogromnie dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger