listopada 24, 2018

Merry Christmas

Witam!

Tym razem kartka w kolorze sepii z dodatkiem czerwieni. Do powstania tej kartki jest moodboard - mnie zainspirowałam owoce, gałązki, anyż oraz klimat świąteczny.   Na bazę kraftową przykleiłam papier falisty oraz papier ozdobny. W centralnym punkcie przykleiłam gwiazdę , którą wyciełam z juty a za pomocą maski i gessa powstał gwiazdkowy wzór. Obok gwiazdki umieściłam świąteczną kompozycję z poinsecji którą wycięłam z papieru czerpanego oraz kanwy, dodałam gałązki, anyż , kapelusiki żołędzi. Na koniec oprószyłam sztucznym śniegiem o brokatem.

Kartkę posyłam na dwa wyzwania:







użyte materiały : papier Świateczny prezent 01 : odadozet.sklep.pl, maska : agateria.pl, gesso : essyfloresy.pl, owoce oszronione: zielonekoty.pl


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)




13 komentarzy:

  1. Świetne połączenie różnych materiałów i faktur, to prześliczna kompozycja Wandziu.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak uważam wszystko super pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i bardzo świąteczna- tak pięknie świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie połączone obie gwiazdy, świetne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszła Tobie ta kartka. Świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą karteczka :) fantastycznie wyglada ta gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, fajny pomysł na dodatkowe ozdobienie tej jutowej gwiazdy! Dzięki za udział w wyzwaniu Snip Art!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna karteczka! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger