września 17, 2015

Notes

Zawsze obiecywałam sobie,  że zrobię coś dla siebie: w kolejce  przepiśnik nadal czeka,  ale już powstał notes taki mediowy ,bazą jest notes który kupiłam w Biedronce. Okładkę okleiłam papierem który połączyłam z tkaniną z lnu, potem  pokryłam całą okładkę, sprężynę i narożniki  gessem, oczywiście moja ulubiona maska: Gałązki , drugi wzór powstał za pomocą farby akrylowej czarnej  i Magic! na koniec chlapania tuszem białym Splash !
Notes posyłam na 3 wyzwania :
Craftowy Ogródek- Notesy górą!
Studio75- Wyzwanie #9 Kwiaty
Projekt Wagi Ciężkiej - Szewc....







użyte materiały : pasta modelująca, gesso, Magic! tusz biały Splash! 13arts, maska  : essyfloresy.pl, tusz Distress Ink- Vintage photo :scrap.com.pl, wykrojnik Lecrea Multidies, narożniki złote  : sklepik.na-strychu.pl, maska Gałązki 2: agateria.pl, papier Ukryte pragnienia 04, 
kwiat szydełkowy prima : Scrapki.pl, róża: craftbar.com.pl, wstążka jutowa :retrokraftshop.pl





dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

14 komentarzy:

  1. dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to mediowe tło i kolory :-))) Ja też jeszcze nie zrobiłam przepiśnika :-(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie stonowane kolorki :) Rewelacyjna praca :) Dziękuje bardzo za essowy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy notes, wzory z maski pięknie dopełniły całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny jest! a kwiatek pięknie na nim się prezentuje :) i ta maska :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny i pięknie dopracowany! kwiat i maska pięknie dopełniają całości! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w moim Candy :)
    Już dziś zapraszam na wyniki...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszedł, piękna kolorystyka, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia, chanya13

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest i pięknie wykorzystałaś maskę w kompozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten notesik... Taki delikatny i troszkę tajemniczy... Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny, śliczny po prostu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CO :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny notes i cudny kwiat! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia!
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful creation! Thank you for taking part in Studio75's challenge!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger