marca 27, 2013

Z króliczkiem

Pogoda paskudna ,wieje, prószy śniegiem:(
Kartkę wielkanocną zrobiłam trochę inną niż do tej pory robiłam. Wykonałam z papierów Marianne Design, które wygrałam w Candy u Moni, dodałam różyczki wykonane przez Monię:) przepiękne:)
dodałam króliczka oraz mój nowy wykrojnik. Kartkę posyłam na wyzwanie UHK Gallery-Wielkanoc inna niż wszystkie




użyte materiały: papier Marianne Design, różyczki od Moni,drewniany królik: sklep plastyczny, tusz Distress Ink-antique linen: Scrap.com.pl, wykrojnik Marianne Design - ramki i serwetki: sklep Świat Pasji



dziękuję za odwiedziny i komentarze:)      idę dalej piec baranki:)

17 komentarzy:

  1. To jest normalnie dzieło sztuki.
    Rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, można by powiedzieć Wielkanoc w wersji romantycznej. Wykrojnika zazdroszczę, a różyczki faktycznie robią wrażenie!
    Dziękuję za udział w zgadywance :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :) Śliczna kolorystyka i słodki zajączek! :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie kartka idealnie wpasowuje się w konwencję przyrody za oknem-niby wiosennie, ale zimowo :) Trzymam kciuki za wyniki wyzwania :)
    Wesołego Alleluja, Wando

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście - inna, bardzo romantyczna i ciepła w odbiorze karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, świąteczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka - pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaj przepięknie malowanych , Świąt wesołych, roześmianych ,w poniedziałek kubeł wody.
    szczęścia, zdrowia oraz zgody.
    WESOŁEGO ALLELUJA! Wam kochani i Waszym bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rodzinnych i pełnych wiosny Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka!! Śliczny wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze w takich kolorach chyba wielkanocnych kartek nie podziwiałam, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza kartka! Jest bardzo delikatna i elegancka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Ciebie w słoneczną niedzielę.Miło i przytulnie tu u Ciebie -zostanę na dłużej.Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili w odwiedziny i przysłowiową kawkę.papa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger