marca 06, 2013

Wiosennie

U mnie  bóle głowy, katar i ogólnie mam złe samopoczucie, tak reaguję na zmianę pogody. Zaczęłam wyszywać metryczkę  z okazji chrztu oraz rozpoczęłam sezon na kartki wielkanocne. Dzisiaj pokazuję kartkę wielkanocną z jajeczkiem zrobioną według kursu serwetkowego tu. Świetny pomysł na wykorzystanie serwetek tą metodą. Potem serwetkowe jajko pokryłam Glossy accents a potem Crackle accents i powstały lekkie spękania. Kartkę posyłam na wyzwanie Kreatywne Pole: #6-Wielkanoc z tekturką






użyte materiały: papier Clippings, papier Lace stripes, Glossy accents, Cracle accents, tusz Distress, jajko tekturowe: Scrap.com.pl, Wykrojnik Medalion: Scrapek.pl, napis wielkanoc nie pamiętam



dziękuję za komentarze i odwiedziny:)     Wanda

1 komentarz:

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger