marca 16, 2012

Kartka wielkanocna

 Czas rozpocząć robić kartki wielkanocne u mnie dopiero druga. Kartkę zrobiłam w kolorach pastelowych dodałam trochę koloru czerwonego pod spód ażurowego  jajka i w tym samym kolorze motylek, ozdobna rameczka  wycięta wykrojnikiem za pomocą mojego nowego nabytku Big Shota.











uzyte materialy  papier  5th Avenue: Flora: sklep Craft4you, papier Herbatka dla dwojga-06: sklep Galeria papieru, jajko SCRAPINIEC, , tusz Distress Ink-antique linen, puder i tusz do embossingu: sklep Scrap.com.pl, oraz wykrojnik ramka prostokątna Marianne D , Sizzix-Big Shot: sklep Scrap Cafe

Kartkę posyłam  na wyzwanie w UNSCRIPTED SKETCHES#149 według mapki.

 

dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

7 komentarzy:

  1. Your card is so pretty and such a nice use of that Unscripted sketch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno tkwi w prostocie :) Bardzo fajna karteczka, mam nadzieję, że zmobilizuje mnie ona do rozpoczęcia wielkanocnej produkcji, bo jestem pod tym względem w lesie :) Gratuluję maszynki!

    Korzystając z okazji, bardzo Ci dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już jutro!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie tu nie było, a tu tyle pięknych prac w tym czasie się pojawiło. Wspaniałe prace a ta wielkanocna jest super :) świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka!
    Wielce urokliwa :).
    Maszynki po cichu zazdroszczę ;P.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger