grudnia 31, 2023

Choinka 2023 Grudzień

 Witam! Dziś chcę Wam pokazać ostatnią moją pracę w zabawie u Kasi. Wyszyłam piernikowego ludzika na kanwie plastikowej muliną DMC, wzór znalazłam na Pinterest, którego umieściłam w akrylowym medalionie. Bardzo dziękuję Kasi za 6 lat wspólnego wyszywania w zabawie, powstało u mnie ogrom prac z których jestem bardzo zadowolona. Kasiu wielkie podziękowanie za zorganizowanie zabawy. 

Choinka 2023 Grudzień




Kolaż wszystkich prac :


Bombka wędruje także na wyzwanie :

Wyzwanie grudniowe Old Fashion Ribbon

Moodboard


dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

Szczęśliwego Nowego Roku 2024





3 komentarze:

  1. Uroczy ludzik Wandziu. Życzę Ci dużo zdrowia i szczęśliwego nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna...wszystkiego dobrego na kolejny rok Wandziu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bombka i piękne wcześniejsze prace. Dziękuję za karteczkę, mam nadzieję, że moja też dotarła. Pomyślności i zdrowia oraz wielu, wielu pięknych prac w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger