czerwca 19, 2023

Chrzest Święty

 Witam, dziś chcę Wam pokazać Boxa z okazji Chrztu dla chłopczyka. Box powstał z papieru ScrapAndMe : Little Cuties 09/10, 01;02, delikatne kolory papierów tworzą cudne tło dla elementów, które użyłam w pudełeczku. W środku umieściłam tekturkową kołyskę i bobaska, który ma ubrane własnoręcznie zrobione spodenki. Na wieczku pudełka umieściłam tekturkę, która cudownie prezentuje się na tle błękitu i serwetki. 

Swoją pracę posyłam na wyzwanie na blogu :

Wyzwanie#105- Serwetka







dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


6 komentarzy:

  1. Ale cudny box. Zauroczyłam się. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bobasek w kołysce jest rozkoszny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten box, a ta kołyska z tym bobaskiem w środku jest boska to jak wisienka na torcie !! Myślę że obdarowany będzie kiedyś jak dorośnie bardzo zadowolony, zawsze to coś innego niż kartka tradycyjna !!! Ja mam zawsze problem co umieścić na bokach boxa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełko i świetna pamiątka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że ten box bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pudełeczko z przeuroczym dzieciątkiem w kołysce. Cudna praca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger