marca 06, 2023

18 lat....

 Witam! Dziś chcę Wam pokazać kartkę z okazji 18 urodzin dla piłkarza, więc nie mogło zabraknąć elementu sportowego na tej kartce. Tekturkę cyfry pomalowałam markerem i pokryłam Glossy Accents, starałam się pokryć dokładnie Glossy a jednak wyszły pęcherzyki powietrza na piłce. Po raz pierwszy upiekłam tort bezowy z okazji urodzin starszej córki, świeczka dla humoru, chyba się udał bo jej bardzo smakował.  

 Kartkę posyłam na wyzwanie :

Kartkowe ABC: T jak tekturka




dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

urodzinowy torcik bezowy 



7 komentarzy:

  1. Świetna kartka a torcik bardzo udany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wandziu karteczka genialna, a torcik - mmmmmmmmm beze uwielbiam :) nawet mam sposób żeby się białka ubiły na sztywniaka/ miskę wkładam na kilka minut do zamrażarki/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka świetna, a torcik wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi się podoba Twoja praca:) A torcik palce lizać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka wspaniała, a torcik wygląda bardzo apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka świetna, idealnie skomponowana, a torcik wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna i pomysłowa kartka, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger