września 28, 2022

Kochany śpioszek

 Witam! Dziś chcę Wam pokazać projekt, który chodził mi po głowie od dłuższego czasu czyli ramka wykonana na bazie tamborka. Podkleiłam tamborek przyciętym w koło papierem do scrapbookingu i ozdobiłam. Tekturkę napis potuszowałam dwoma tuszami Distress i pokryłam Glossy Accents,  natomiast księżyc potuszowałam i  zembossowałam. Swoją prace posyłam na dwa wyzwania :

Wyzwanie cykliczne : Wrześniowe Bingo

wybrałam linię: Wyraz, Wstążka, Warstwy

Wyzwanie#83 Tekturka po przejściach








dziękuję za odwiedziny i komentarze :)






9 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalny pomysł, wyszło ślicznie i wzruszająco. Uściski Wandziu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny projekt i wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo. Uwielbiam tamborki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, tak uroczo:)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, oryginalna praca!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger