stycznia 03, 2022

Zimowy widok

Witam !

Witam Was w Nowym Roku 2022 roku, jak Wasze samopoczucie. Dziś przychodzę pokazać Wam kolejną pracę z decoupage. Medalion jest dwustronny wykorzystałam akrylową bazę, papier ryżowy AISTCRAFT , gesso, farbę akrylową, spękania dwuskładnikowe Pentart, lakier, złotą pastę Pentart, wstążki.

Pracę wykonałam według Moodboard, inspiracją były kolory. 

Ze sklepu wykorzystałam wstążki :

 Tasiemka Vintage Wrinkled Burgundy

Zestaw wstążek satynowych w stylu Vintage

Praca wędruje na wyzwanie:

Wyzwanie 15

Wyzwanie cykliczne Święta, Święta i Nowy Rok







dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


7 komentarzy:

  1. Zachęciłam się Twoim medalionem, jest prześliczny. Trzymam kciuki za powodzeniem w wyzwaniu.
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca😳 pomyślności wszelkiej i zdrowia w tym roku życzę oraz wielu pięknych prac😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny medalion :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jet, pieknie spekana :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutka!! Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku i powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, subtelny i klimatyczny medalion :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger