listopada 27, 2020

Radosnych Świąt

 Witam!

Dziś mam dla Was świąteczną propozycję kartki z shaker boxem z użyciem papierów, tekturki i cekinów gwiazdek od Rapakivi. Kartkę wykonałam na świątecznym papierze z kolekcji Jolly&bright 1/6,2/6,3/6,6/6 , do środka wsypałam gwiazdki od Rapakivi oraz złote cekiny dodałam gałązki oraz własnoręcznie zrobione Poinsecje. Całość posypałam złotym brokatem. Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie z Gościem #98 

Wybrałam linię : Shaker box, napis, odcienie złota i sepii

Świąteczne życzenia







dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


8 komentarzy:

  1. Piękna, roziskrzona karteczka, świetnie wprowadza w świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam znaleźć wcześniej gdzie się u Ciebie komentarze wpisuje. Piękna karteczka Wandziu i poprzednie prace także :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kompozycja Wandziu, taka świąteczna, aż można się rozmarzyć. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca. Piękne te Twoje poinsecje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycająca - dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi - Ki

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka Wandziu.:) Powodzenia w wyzwaniach.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka na kiviowych papierach,dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger