października 10, 2020

W dniu ślubu

Witam!

Wczoraj powiedzieli sobie TAK! i z tej okazji otrzymali takie oto pudełeczko . Uwielbiam robić boxy, do wykonania użyłam kolekcji Felici'tea- Craft o'clock w środku umieściłam łóżeczko z dzidziusiem, dodałam kwiaty, na bokach życzenia o których marzą młodzi. Swoją pracę posyłam na wyzwanie :

Cards: Exploding Box




                                                                                         



                            Nowe logo, które wykonała córka dla mnie  a szablon pobrałam od



dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

4 komentarze:

  1. Piękny boxik.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Box jest po prostu cudny, śliczności! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu! Piękny box :)
    Logo też super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger