września 24, 2020

Zimowy Shaker box

Witam!

Przygotowałam dziś świąteczna kartkę Easel z bardzo przeze mnie lubianym elementem shaker boxem. Także bardzo się  ucieszyłam na wytyczne Uli w ramach zabawy na którą się zapisałam. Na folii do embossingu odbiłam zimowy pejzaż który zembossowałam, do środka wsypałam brokat i gwiazdki, tył shakera podkleiłam kółeczkiem wyciętym z folii.  Kartkę posyłam na dwa wyzwania:

Kartki BN 2020- Wrzesień

Ula zaproponowała 1: kartka z shakerem boxem, 2. ciemny kolor + złoty forma dowolna. 

Wyzwanie z Gościem#95

Wybrałam linie : owoce głogu, gaza, brokat









użyte materiały ze sklepu Rapakivi 

papier Jolly&bright 4/6

papier Jolly&bright 6/6

owoce głogu oszronione

kule głogu czerwono-zielone

brokat Irys

dziękuję za odwiedziny i komentarze :)



 

9 komentarzy:

  1. Piękna! Shaker bardzo pomysłowy :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta kartka. Bardzo mi się podoba ten shaker.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka z pomysłowym shakerem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, pełna zimowej nastrojowości kartka.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już czuć atmosferę świąt.Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała, pomysłowa praca :) śliczny jest ten widoczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega pomysłowy projekt - dziekuję za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że kartka piękna i robi ogromne wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Cudna i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger