września 24, 2019

Love

Witam!
Nadal w temacie ślubnym. Do wykonania kartki z shaker box'em użyłam produktów ze sklepu Rapakivi . Shaker box wykonałam za pomocą wykrojnika kwadrat użyłam dwóch aby uzyskać szerszą ramkę, do środka włożyłam seduszka oraz przykleiłam zembossowaną tekturkę Love którą dodatkowo posypałam brokatem, żeby nadać połysku oraz wsypałam mikrokulki, cekiny. Kartkę posyłam na dwa wyzwania:

Wyzwanie z Gościem #84  linia: Brokat, Ramka, Papier w groszki






użyte materiały : papier Lacy Sunset #5/6, 4/6 , różyczki kremowe , tekturki serduszka, napis Love : rapakivi



dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

6 komentarzy:

  1. Śliczna jest, ma w sobie dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująca jest ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka wygląda cudnie, urzeka swoim pięknem. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piekna karteczka! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu SNip Art

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger