października 27, 2018

Kartka Świąteczna

Witam! 

Moja pierwsza świąteczna kartka powstała dzięki wyzwaniu Lemoncrafters , użyłam kolekcji Heart Painted z której wycięłam gałązki , oraz House Of Roses. Na papier nałożyłam wzór za pomoca gessa i maski dodałam zembossowaną gwiazdkę i czerwone Poinsecje. Moja kartka wędruje tu 



użyte materiały : papier Heart Painted 03, House Of Roses 06 : laserowelove.pl, papier czerpany : sklepikgosi.pl , gwiazdka : scrapiniec.pl, gesso : essyfloresy.pl  , wykrojnik Ponsecja, wykrojnik gałązki Sizzix, puder do embossingu, tusz do embossingu : sklepik.na-strychu.pl



dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


17 komentarzy:

  1. Śliczna , do świąt juz coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie zimowa kartka, mroźna i zaśnieżona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, zimowa i świąteczna

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNA!!! Bardzo podoba mi się tło zrobione maską :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) I jak ładnie na blogu u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały klimacik, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna jak zawsze :) Bardzo korzystna zmiana wyglądu blogaska :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest naprawdę przepiękna :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karta!!!A coś zmienił Ci się blog:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger