października 19, 2017

7 lat - Urodzinowe Candy

Witam! Tak, tak mój blog obchodzi urodziny. Chciałabym Wam podziekować za te cudowne 7 lat w blogosferze, za to, ze nadal jesteście ze mną oraz że motywujecie mnie do dalszej pracy. I  z tej okazji przygotowałam dla Was małe rozdanie. Bardzo proszę zapoznajcie się z regulaminem mojej zabawy :)

 Do wygrania : 1 arkusz Mroźny dzień, zestaw 8 arkuszy bazowych Mroźny dzień, 12 arkuszy Vintage Christmas, suszone owoce, tekturki, sznurek czerwony i zielony, wstążki, stempel Once Upon a Winter, tucz czarny LM, mikrokulki, gwiazdki, pasta strukturalna antyczne, Shaker Prosvet okrągły choinka, shaker z Mikołajem.  


Regulamin :
- organizatorem rozdania jestem ja i ponoszę koszty przesyłki
- proszę o poprawną odpowiedź jak ma na imię moja suczka rasy Shih tzu
- zostawić pod tym postem komentarz wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie
- nie biorę pod uwagę blogów tylko z Candy
- proszę podlinkowć tego posta u siebie na blogu razem z banerkiem
- jeśli nie jesteś moim obserwatorem , miło mi będzie jak dołączysz do mojego grona :) ale nie jest to warunek konieczny, choć miło mi bedzie Was poznać bliżej :)
- adres do wysyłki w Polsce ( osoby mieszkające za granicą mogą uczestniczyć w zabawie , pod warunkiem posiadania polskiego adresu)

Zapisy będą trwały od 19.10 - 17.11.2017 r. do północy 
Wśród wszystkich spełnionych zasad i poprawnej  odpowiedzi w dniu 18 listopada  wyłonię  szczęśliwego zwycięzcę .
Zwyciężca proszony jest o przesłanie danych do wysyłki  wanda.borys@wp.pl czekam 3 dni potem wybieram kolejną osobę. 

Zapraszam do zabawy :)

27 komentarzy:

  1. Wando to jest imponujący blogowy staż :) to my dziękujemy, że możemy podziwiać Twoje piękne prace :) gratulacje rocznicy i kolejnych twórczych lat :)
    Chętnie przygarnęłabym tyle przydatnych przydasi, a Twój piesek wabi się Fiona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rocznica :) Życzę kolejnych rocznic i pięknych prac, aby wena nigdy Cię nie opuściła!
    Twój piesek wabi się FIONA :) Ustawiam się w kolejce, myślę, że będzie długa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy birthday to your blog, Wanda! I wish you many many years in the blogosphere. I cannot participate in your candy as I live in Greece, but I just wanted to tell you my wishes. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję tak długiego stażu i życzę wielu owocnych lat blogowania, mnóstwa pięknych prac i aby wena Cię nie opuszczała :)
    Twoja sunia wabi się Fiona.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudne przydasie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż wdech zapiera taka świetna nagroda, dlatego ustawiam się w kolejce :) 7 lat to naprawdę piękny okres serdecznie gratuluję i życzę wielu kolejnych, a twoja sunia wabi się Fiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego na te piękne siódme urodzinki :) Kolejnych lat niekończącej się twórczości Ci życzę! Z przyjemnością i ja ustawię się w kolejce. Dziękuję też, że bierzesz udział w moim candy :) aaa..jeszcze imię pieska- Fiona

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za piękne, mediowe inspiracje i życzę wielu ,wielu kolejnych rocznic oraz nieustającej radości z blogowania :-D Losowanie prawie w moje urodziny ,może się mi poszczęści ;-D A może Fiona będzie losować ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne urodzinki bloga. Oby dalej dopisywała wena i blogowanie sprawiało przyjemność.Zapisuję się po te wspaniałości .Piesek Twój to Fiona. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że to ja z 5 letnim stażem jestem starą blogerką a Ty Wandziu świętujesz już 7 roczek! Serdecznie Ci gratuluję i życzę wielu kolejnych, twórczych lat. Przygotowałaś wspaniałą nagrodę, trudno się nie ustawić w kolejce. Twoja sunia to Fiona. Przyznaję, że wyczytałam to we wcześniejszych komentarzach i nie wiem czy to się liczy? Tak czy inaczej banerek zabieram. Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z okazji 7 lat blogowania! Wielu dalszych inspiracji Ci życzę! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. Twój piesek ma na imię Fiona, a banerek zabawy umieściłam na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik - 7 lat to już szmat czasu.
    Sunia wabi się Fiona :)
    Pozdrawiam serdecznie- Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję siedmiu tat blogowania.
    Nie doczytałam zasad i chciałam wysłać hasło tzn imię twojego pieska pocztą.
    Twój śliczny piesek , obejrzałam go sobie na fb wabi się Fiona.
    Oczywiście chcę wziąć udział w zabawie.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje aż tylu lat blogowania:) Piesek nazywa się Fiona i z wielką przyjemnością dołączam do Twojej zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Psina zowie się Fiona :)
    A baner już ląduje na blogu, choć nie na pasku bocznym, bo szablon na to nie pozwala.
    Pozdrawiam1 :)
    http://mlodowygladasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tylu lat w blogosferze i życzę kolejnych :)
    Dołączam do zabawy, piesek zwie się Fiona.
    Ja także mam pieska tej rasy, to kochane pieski. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tych siedmiu latek i życzę kolejnych :)
    Twoja suczka ma na imię Fiona :)
    Oczywiście zapisuję się na te cukierasy, banerek już u mnie świeci
    https://mirosek.blogspot.com/
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wandziu, wszystkiego najlepszego z okazji 7 latek blogowania. Życzę nieustającej weny twórczej i wspaniałych pomysłów:)
    Twoja sunia wabi się Fiona i ma wspaniałe białe skarpetki:)
    Oczywiscie zapisuję się po takie słodkości :)
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  18. 7 lat???? Brawo! Co do imienia, to az poszukałam na fejsie, a tu w każdym komentarzu jest :-) FIONA. Staję w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się z wielką chęcią i życzę kolejnych lat
    odpowiedź to : Fiona
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Sto lat sto lat! Życzę kolejnych lat w blogosferze ;)
    odpowiedź na pytanie to: Fiona ;)
    Zgłaszam się do zabawy,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sto lat :) Z wielką chęcią się przyłączę do zabawy :)

    Suczka wabi się Fiona :)

    Zapraszam do siebie olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 7 lat blogowania, to już ładny staż. Gratuluję i życzę kolejnych :).

    Cudne rzeczy chcesz nam podarować więc chętnie przyłączę się do zabawy :).

    Twój piesek ma na imię Fiona :).

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego najlepszego i dalszej weny życzę Wandeczko .... Twórz i rozwijaj się . A sunia ma na imię Fiona

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie gratuluję siódmej rocznicy w blogowym świecie. Życzę dalszej twórczej weny. Suczka ma na imię Fiona. Z chęcią dołączę do zabawy,posiadam krajowy adres, banerek wisi na https://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  25. No No 7 lat wielkie brawa i gratulacje. Suczka ma na imię Fiona :). Z przyjemnością staję w kolejce licząc po cichu na szczęście :)Obserwuję od dawna :) Pozdrawiam serdecznie życząc kolejnych wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Siedem lat w blogosferze to piękny wynik! Życzę Ci wiele kolejnych lat blogowania :) Suczka ma na imię Fiona :) Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością dołączę się do tak fajnej zabawy:)Życzę wielu kolejnych lat tak udanego blogowania:)
    Twoja suczka to Fiona:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger