sierpnia 29, 2017

Mr&Mrs

Karteczka ślubna w ramach ostatniej zabawy  Lato z Lemoncraft - Moje ulubione .
Moje ulubione - przede wszystkim lubię robić kartki a do tego warstwy, papier który ostatnio zakupiłam z kolekcji Gossamer Blue lubię to połączenie kolorystyki , koronki, darcia , media , kwiaty oraz tekturki i to umieściłam w swojej pracy.





użyte materiały : papier Gossamer Blue 02, 05, tekturka Mrs... : laserowelove.pl, kwiaty, tusz do embossingu, puder do embossingu, wykrojnik Serwetka, koło, wykrojnik gałązka#2  : sklepik.na-strychu.pl,




dziekuję za odwiedziny i komentarze :)

10 komentarzy:

  1. śLICZNA PRACA :) UWIELBIAM TAKĄ KOLORYSTYKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błękity - uwielbiam :) Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) Koroneczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka! Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, jak ja lubię warstwy, kolorki, no i ta kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, taka delikatna, te koronki pięknie wyglądają :)
    A tak w ogóle, uwielbiam te papiery!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piekna karteczka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, kochana, ja też to wszystko lubię, piękna kartka! :D Dzięki za udział we wszystkich częściach zabawy z Lemoncraft :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger